Cxense Display
SALG

Hvornår skal din virksomhed sælges?

En exit-strategi kan have stor værdi, også selv om du ikke går og planlægger at sælge virksomheden lige med det samme.
SALG

Den rigtige pris

Alting har en pris. Men hvordan bestemmer man prisen på sit produkt – og findes der overhovedet en ”rigtig” pris? Vi har talt med to eksperter.
SALG

Fokus på produktporteføljen - sådan får du flere varer på hylderne

Som iværksætter kan du opleve at have en fremragende idé, som du bare ikke tjener nok penge på. En af grundene kan være, at der ikke er produkter og services nok på hylderne til at skabe omsætningen. Men hvordan finder du på flere og bedre produkter, så din gode idé også bliver en god forretningsidé?
SALG

Kunsten at sælge - når man ikke er sælger

Som iværksættere føler vi ikke altid, at vi er gode sælgere – eller måske har vi mere lyst til at bruge tiden på at udvikle produkter og levere dem, end vi har på at sælge. Men hvordan bliver vi bedre til at forene os med sælgerrollen og få flere ordrer hjem?
SALG

Tæppehandelen

Når man træder ind i en marokkansk tæppehandel, er der meget lille sandsynlighed for at man går igen uden at købe noget, erfarede IVÆRKSÆTTERENs redaktør Jesper H. Andersen. Læs beretningen, gerne med følgende spørgsmål for øje: Var denne handel blevet gennemført i en dansk butik?
SALG

Kæmpe brandert - eller kæmpe marked

Forskellige mennesker ser forskellige muligheder. Tag nu musikfestivaler - tænker du først og fremmest på at drikke dig stiv og høre musik, eller kan iværksætteren i dig ikke lade være med at tænke på, om man dog ikke kunne sælge noget til alle de mennesker? Vi har undersøgt mulighederne.
Dansk Iværksætter Forening · NOHO · Flæsketorvet 26 · 1711 København V · CVR: 10172942 · redaktion@ivaerksaetteren.dk · info@ivaerksaetteren.dk
Dudal Webdesign