Cxense Display
Findes i: #59 (Maj/2011) side 37
Artikeltype: Bøger
Forfatter(e): Søren O. Ekelund
   

Fokusgrupper for begyndereFokusgrupper er en nem og overskuelig måde at få forbrugerens mening på. Men det er en god idé at sætte sig ind i metoderne bag, hvis de skal give et udbytte. Mette Reinhardt Jakobsen har ti års erfaring med fokusgrupper, og har nu begået en lille hurtiglæst bog med sine erfaringer. Som blandt andet er, at man kun skal bruge dem, hvis man har tiden og ressourcerne til det.

“Fokusgrupper for begyndere”, af Mette Reinhardt Jakobsen, Frydenlund, 2011, 92 sider, kr. 199, www.frydenlund.dk

Dansk Iværksætter Forening · NOHO · Flæsketorvet 26 · 1711 København V · CVR: 10172942 · redaktion@ivaerksaetteren.dk · info@ivaerksaetteren.dk
Dudal Webdesign