Cxense Display
Findes i: #38 (December/2008) side 41
Artikeltype: Bøger
Forfatter(e): Jesper H. Andersen
   

Er du typen, der har kastet dig ud i iværksættergerningen uden den store teoretiske balast, kan du indhente en god del af det tabte på en weekend i selskab med ”Integreret markedskommunikation”. Antologien er lagt an som lærebog, men en meget praktisk en af slagsen, og indholdet er kort fortalt en opdateret rundtur i markedsføringens redskaber. Med opdateret menes, at den også indeholder en beskrivelse af, hvordan forskellige begreber har udviklet sig historisk og frem til, hvordan de bruges i dag. Det gør den også læseværdig, hvis det er nogle år siden, man sad på skolebænken, og gerne vil holde sig opdateret med, hvor tingene har bevæget sig hen siden Kotler var eneregerende.
    Bogen er inddelt i fem dele: Branding, Kanaler og parametre, Kampagner, Samarbejde kunde/bureau og Jura og Etik. Fyldig nok til at klæde iværksætteren på til mødet med reklamebureauet.
    Lige præcis reklamebureau er selvfølgelig langt fra noget, alle iværksættere har råd til fra dag ét, men det værste er ikke at være forberedt på at løfte forretningen til næste niveau, når pengene begynder at rulle ind. Den risiko er man mindre udsat for med dette velskrevne værk.

Dansk Iværksætter Forening · NOHO · Flæsketorvet 26 · 1711 København V · CVR: 10172942 · redaktion@ivaerksaetteren.dk · info@ivaerksaetteren.dk
Dudal Webdesign