Cxense Display
Findes i: #25 (Juni/2007) side 47
Artikeltype: Bøger
Forfatter(e): Jesper H. Andersen
   

Vil man vide noget om markedsføring, kunne man måske fristes af en titel som ”Ultimativ Markedsføring”. Det er ikke tilrådeligt, for der står meget lidt på de 92 sider, som man ikke kan finde bedre og mere tidssvarende gengivet i andre værker. Meget af bogen er en husmandsgennemgang af kendte marketingmodeller eller løs sludder for en sladder af indlysende sandheder, som man ikke behøver nogen stor eksamen for at indse. Endvidere er forfatterens stil lidt autodidakt, hvis man skal være diplomatisk – og for at det ikke skal være løgn er den mangelfuldt oversat, så man selv må gætte sig til betydningen af de engelske udtryk, som oversætteren ikke kendte på dansk. Det er jo faktisk – ultimativt spild af tid. (jha)

”Ultimativ Markedsføring”, af John Evan-Jones, 92 sider, kr. 79,-, Schultz Forlag.

Dansk Iværksætter Forening · NOHO · Flæsketorvet 26 · 1711 København V · CVR: 10172942 · redaktion@ivaerksaetteren.dk · info@ivaerksaetteren.dk
Dudal Webdesign