Cxense Display
Findes i: #61 (Oktober/2011) side 33
Artikeltype: Bøger
Forfatter(e): Jesper H. Andersen
   

Når kunden ringer og spørger om det, du lige har skrevet til ham eller hende, er det så kunden eller dig der har et problem? Svaret er sidstnævnte, men er Malene Bjerre, der har begået en hurtiglæst lille bog med det sigte at højne læserens evne til at formidle sit budskab, så modtageren også forstår det. Det handler om at sætte kunden i centrum i stedet for sig selv, og du synes det lyder som et område, hvor du godt kunne have behov for at få slebet kniven lidt, så er der også en fin smagsprøve på Malene Bjerres indsigter på side 30-31.
"Mød din kunde - Guide til effektiv kommunikation", af Malene Bjerre, Gyldendal Business, 2011, 111 sider, kr. 200, www.gyldendalbusiness.dk

Dansk Iværksætter Forening · NOHO · Flæsketorvet 26 · 1711 København V · CVR: 10172942 · redaktion@ivaerksaetteren.dk · info@ivaerksaetteren.dk
Dudal Webdesign