Cxense Display
Findes i: #52 (April/2010) side 31
Artikeltype: Bøger
Forfatter(e): Jesper H. Andersen
   

Henriette Weber har fået nok af virksomheders tomhjertede massekommunikation og tvangsindlæggelse til reklamer og salgspitches. Det må høre op, mener hun, og har derfor begået en dybtfølt lille sag med titlen ”Return on Involvement”, hvor hun især slår til lyd for, at virksomheder må se at blive lidt mere sociale i deres tankegang og komme ud på nettet og snakke med deres kunder, i stedet for at forskanse sig bag ansigtsløse mure og websites.
Bogen lader meget at ønske hvad velskrivenhed angår, men det er muligvis sekundært i forfatterens fortrukne univers, internettet. Hvad der er langt mere irriterende er bogens prædiken-de stil, mangel på realisme og enøjede fokus på sociale medier som svaret på mere eller mindre alt.

Return on Involvement, af Henriette Weber, Toothless Tiger Press, 2009, 127 sider, gratis download på: www.toothlesstigerpress.com

Dansk Iværksætter Forening · NOHO · Flæsketorvet 26 · 1711 København V · CVR: 10172942 · redaktion@ivaerksaetteren.dk · info@ivaerksaetteren.dk
Dudal Webdesign