Cxense Display
Findes i: #44 (Sommer/2009) side 37
Artikeltype: Bøger
Forfatter(e): Jesper H. Andersen
   

Hvordan kan virksomheder erobre nye markedsandele ved at bryde reglerne og vanetænkningen og agere anderledes i egen branche, på en effektiv og  økonomisk forsvarlig måde? Det er spørgsmålet, som bogen Rule Breaking Strategy stiller, og besvarer med konkrete råd til, hvordan virksomheder kan udvikle nye ideer og bryde reglerne. Bogen rummer en lang række eksempler på regelbrydere, bl.a. Skype, Triumph, Ryanair og Louis Nielsen, der alle har spundet guld på at gøre tingene på deres egen måde.

”Rule Breaking Strategy – Bryd Branchens spilleregler,”
 af Jens Refshøj og Anja Krogh Sondrup, 256 sider, Børsens Forlag, kr. 460,-

 

Dansk Iværksætter Forening · NOHO · Flæsketorvet 26 · 1711 København V · CVR: 10172942 · redaktion@ivaerksaetteren.dk · info@ivaerksaetteren.dk
Dudal Webdesign